niedziela, 8 grudnia 2013

Nowy Konkurs

Witajcie,niezmiernie się cieszę,że często wchodzicie na nasz blog i rozmawiacie z nami na czacie.Widzę,że autorzy "oswoili"się już na blogu i w pisaniu notek.Na samym początku by nas poznać radziłabym zerknąć do naszych biografii i przeczytać kilka zdań na nasz temat.
No cóż taki suchy ten początek i nie związany z moviestarplanet więc lepiej przejdźmy do tematu notki.Od czwartku mamy nowy konkurs związany z Mikołajkami czyli "Sleepover Xmas" czyli w znaczeniu polskim "Piżama Party" konkurs tak typowo jak ja to nazywam 'poranny' dlatego,że wstajesz rano 6 grudnia widzisz prezenty.Logo Konkursu :
Zachęca do udziału ? Moim zdaniem tak,jednak za dużo się tu miesza motywów typowo Bożonarodzeniowych i tych Mikołajkowych.Dodają te choinki do sklepu z rzeczami,owszem przygotowanie do świąt ale to przecież jeszcze mikołajki.Pojawiły się fajne nawet ubrania dla moviestars żeńskich :
Jak wspomniałam dużo tych rzeczy cieszę się,że dali słuchawki nie dla vip bo można teraz robić fajne zestawy,poza tym podobają mi się włoski ;) Fajnie leżą na movies.
No więc co słychać u mężczyzn ? za dostęp do konta dziękuję Ruggero,ubrań jest mniej niż tych u pań no ale da się przeżyć.. 
Nie wiem czy pokazałam wam wszystko bo nie śledzę ubrań dla chłopaków z konkursu więc jak czegoś nie ma to serdecznie przepraszam ale mimo to jestem zła,że dają takie "dziwne" ubrania dla chłopaków wgl te movies są jakieś takie nie wymiarowe.
Teraz zajmiemy się animacjami :
Animacje jak już wspomniałam "poranne" ogółem zakupiłam wszystkie ale z tego co widzę Ruggero dusi stracoins i nie zakupił jeszcze żadnej...i jak ma go ktoś brać do filmów ? ;)
Jak do każdego konkursu doszły tła tu doszło jedno widniejące na głównej stronie, kosztuje 500 sc jest nie dla vip ładne i przydatne ? oceńcie :
No i już na sam koniec tradycyjne rzeczy do pokoju takie drobny więc można je postawić jako dekoracja w filmie ;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już wszystkie rzeczy z konkursu (uff) podobają wam się ? A tak właściwie odwiedziłam dziś sobie kalendarz adwentowy i natrafiłam na dwa okienka jedno dla vip drugie nie jak oceniacie rzeczy które się trafiły ? :
Rzecz dla vip mianowicie.....uwaga szał...rękawiczki.
I tam widoczna poduszka..moim zdaniem totalna klapa 
mogli by się chociaż raz wysilić,bo co im szkodzi.A teraz kończąc notkę chcę was prosić o pomoc w levelu gdyż zostało niewiele ! :)
Zakryłam mniej istotne rzeczy.
Na samym końcu dziękuję za przeczytanie i proszę o oglądanie nowego filmu Lolinkassi pod tytułem "Wirus" jest to bardzo ciekawy i warty uwagi film ! :)  pozdrawiam  <3
Cochanella

3 komentarze: