niedziela, 15 grudnia 2013

HOT or NOT #2 WYDANIE SPECJALNE 2013 nr1

Witajcie. Z góry przepraszam was wszystkich za moje fochy, które niedawno miewałam. Dziś robimy wydanie specjalne HOT or NOT z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Na chwilę obecną mamy 3 konki do miksowania: ,,Happy Holidays", ,,Sleepover Xmas" oraz ,,Critter Christmas". A zatem zapraszam na Magię Świąt prosto z szafy.

A oto nasza Królowa Śniegu!. Jednak to nie do końca klasyczna wersja. Jest tutaj miętowa kolorystyka. Co do ubrań: wiele osób cieszy się z powrotu tych ciuchów z zeszłego roku. Ja również. A zatem 10/10 HOT

Ajajaj... Look wygląda fajnie, ale mam wrażenie, że zrobiło się trochę zbyt... grzecznie. Wina kabaretek, które coś odejmują lookowi. Mogę się jeszcze tylko przyczepić do fryzury, gdyż akurat trochę dziwnie wygląda to asymetryczne upięcie. 8/10 HOT

Hmm... Na pierwszy rzut oka jest dobrze. Ale uszy nie pasują. Szczerze- to ten dodatek pasuje raczej tylko do ciuchów na luzie, rzado się zdarza, że akurat uszy wtopią się w resztę szykownej stylizacji. Po za tym jest git. 9/10 HOT

Mam okazję, a więc czas się polansować. Macie mój look ,,My Słowianie i Święta Bożego Narodzenia". Tytuł już odpowiada na wszystkie wasze pytania. A zatem, jak to było ostatnio, swoje opinie na temat mojego i reszty looków wyrażajcie komntarzach, ale również pamiętajcie by przestrzegać regulaminu bloga dodając swoje wypowiedzi.
Pozdro <3333

                  

3 komentarze:

  1. Krytyk Blogowy.gr15 grudnia 2013 12:26

    Twój look byłby o tyle fajny gdyby bluzka z choinką nie była czarna,gustuję w kolorystykach pasujących jak jest różowy z białym nie włączam innych kolorów ! 9/10.racja uszy u Cochanelli,wręcz zepsuły stylizację ! Co do UkradnijDlaMnieNiebo poszła na łatwiznę...taki look prosty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój look jest świetny, ale zgadzam się z osobą nade mną. Gdybyś zmieniła kolor bluzki, look byłby świetny. Oprócz tego nie podoba mi się Twoja twarz, ale to już coś innego. Podoba mi się, daje 7/10 HOT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenisz mój look? Nazywa się "Na jesień, która już minęła :D" Na MSP nazywam się $zuzia

    OdpowiedzUsuń